5 پيشنهاد عالي براي کاهش بيماري صبحگاهي

 



 


1. هوموس مصرف کنيد


 


هوموس ماده اي رب شکل در خاورميانه است که از نخود فرنگي (لوبيا گاربانو) تهيه شده و منبع غني پروتئين و فيبر غير حيواني است. همچنين داراي مقادير زيادي اسيد فوليک و منگنز است.


 


طعم هوموس به تنهايي خيلي خوشمزه نيست اما مي توان به جاي مايونز روي ساندويچ يا سس سالاد از سبزيجات ، نان پيتا ، بيسکويت هاي ترد استفاده کرد.


 


2. تخم مرغ را فراموش نکنيد !!!


 


يکي ديگر از مواد غذايي با پروتئين بالا تخم مرغ است که علاوه بر پروتئين منبع کولين است که براي رشد مغز جنين مفيد است. بعلاوه تخم مرغ حاوي امگا 3 است که باعث تقويت بينايي و رشد مغزي جنين مي شود.


 


تخم مرغ ها به راحتي پخته مي شوند و حتي مي توانيد از آنها به عنوان يک ميان وعده عالي استفاده کنيد يا تخم مرغ خرد شده را نيز به سالادها و ساندويچ هاي خود اضافه کنيد.


 


3. ساندويچ مرغ بخوريد.


 


بسياري از انواع گوشت ، تا زماني که خام باشد ، ممکن است به ليستريو ، يک باکتري که براي جنين مضر است آلوده شود. بنابراين آنها را خوب طبخ کرده و بعداً از آنها استفاده کنيد. مرغ منبع عالي پروتئين براي بارداري است ، که کالري کمي دارد و تا حدي تهوع در بارداري را کاهش مي دهد.


 


اين پروتئين منبع کم چربي است و به راحتي مي توانيد ساندويچ مورد علاقه خود را با آن تهيه کنيد. سينه هاي مرغ را کباب کرده يا سرخ کنيد و سپس آن را به عنوان ساندويچ ميل کنيد. مي توانيد از آن در سالاد ماکاروني يا زيتون نيز استفاده کنيد.


 


براي تهيه ساندويچ مرغ بهتر است از نان گندم سبوس دار استفاده کرده و مقداري سبزيجات مانند خيار ريز خرد شده ، کرفس خرد شده ، برگ اسفناج يا کاهوي سبز تيره را به ساندويچ هاي خود اضافه کنيد.


 


4- اسفناج بخوريد


 


اسفناج انرژي فوق العاده اي را به ويژه براي دوقلوهاي باردار براي بدن فراهم مي کند. اسفناج و ساير سبزيجات داراي برگ تيره حاوي کلسيم ، اسيد فوليک ، ويتامين K و آهن هستند. همچنين سرشار از ويتامين C ، فيبر ، کاروتنوئيدها ، لوتئين و بيوفلاونوئيدها است که همگي براي بدن مادر و رشد بهتر جنين ضروري هستند.


 


شما مي توانيد با اسفناج تازه يک سالاد خوشمزه درست کنيد و يا برگ اسفناج را به ساندويچ خود اضافه کنيد يا با سيب زميني سرخ شده فرانسوي و ماکاروني به عنوان خوراکي سرو کنيد. همچنين مي توانيد از اسفناج يخ زده در سوپ ها استفاده کنيد.


 


5. نان تست را با کره بادام زميني ميل کنيد


 


کره بادام زميني بسيار خوشمزه و مورد علاقه کودکان است ، اما براي مادران آنها نيز مي تواند يک غذاي خوشمزه و مغذي باشد. نان سبوس دار خيس شده در کره بادام زميني را مي توان به عنوان يک ميان وعده عالي يا صبحانه ميل کرد.


 


کره بادام زميني داراي ترکيبات عالي مانند تيامين ، نياسين ، پتاسيم و روي است. اين غذاي خوشمزه داراي پروتئين بالايي است که براي مادران بسيار مفيد است. همچنين نسبت به کره يا مارگارين منبع چربي سالم و بهتري است.

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

rahseparhagh ساري ياب وب سايت رسمي طايفه بزرگ گرگيج 5 گام تدوين استراتژي سئو در سال 2020 فروشگاه اينترنتي آريا ايمن آموزش اینستاگرام هولدينگ صادرات سنگ بي مرز به سمت حقايق حرکت کنيم Hochzeitskleider Online درسي ادبي اجتماعي فرهنگي